Nytt hem

Nu har jag hittat ett hem! Jag bor tillsammans med Ann och Lasse i en villa i Annehem i utkanten av Lund och stormtrivs hittills. Inget långsiktigt alternativ men perfekt just nu. Jag tror att jag har börjat vänja mig vid tanken på mitt nya jobb och jag förstår nästan 80% av vad danskarna säger. Igår var jag ute med mina nya meteorologvänner och även om det inte är samma sak som i Stockholm (saknar dig Linnea) så hade vi rätt kul. Ikväll stannar jag hemma för att skriva färdigt Lathunden till min modell.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad roligt att du hittat ett ställe att bo på som du gillar. Jag tror att det kommer bli toppen för dig i Köpenhamn!

KRAM!

2008-09-30 @ 14:38:31
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0