Rapport

Jag lovade rapportera hur det gått idag och jag måste nog bekänna att jag inte hunnit med det jag planerade. Jag har dock rätt ut lite oklarheter i min modell och lyckats plita ner en halv sida teori så jag är ganska nöjd iaf. I morgon em ska jag skicka min handledare en ny version av rapporten så då måste lite bilder och resultat kommit in. Känns ok ändå. Det kommer inte vara omöjligt att bli färdig i tid.

Det är nervösa tider nu. Jag går och väntar på svar från min förhoppningsvis framtida arbetsgivare. Jag var på intervju i torsdags och det kändes lite för bra för att kunna vara verklighet. Får jag jobbet betyder det en ganska stor omställning. Nervös nu med andra ord. Hoppas hoppas.

Sov gott. Nya tag imorn.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller tummarna...stenhårt :)

2008-05-20 @ 13:59:50
URL: http://vitmagnolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0