Långfredagen kommer bli en lång fredag

Idag är en tuff dag men det kanske är det som är meningen med långfredagen. Jag steg upp kl 04.00 imorse och åkte till mitt andra hem VTI. Här har jag satt igång min näst sista mätserie och nu väntar jag bara på att allt ska få rätt temperatur så jag kan väga igen. Sedan bär det av till stallet. Ida ska på hopptävling och jag följer med som hästskötare för att själv få inspiration. (Hade själv hoppträning igårkväll och det börjar kännas riktigt kul igen även om jag har mycket att jobba på.) Hoppas på att vara tillbaka strax efter lunh igen för att väga för vid 16 ska jag hålla middag hos Matson. En sista vägning här vid 23 för att kolla att prognosen (som ska göras vid lunch) är hyffsad och sedan hem till Lilla Robertshill. Kommer bli underbart! Men då är det inte Långfredag längre så då får man njuta.

Lång Fredag

Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0