Idag har varit en bra dag

Idag har jag fått mycket gjort. Jag började dagen med att baka bröd till frukostmötet. Sedan en tur till stan, en snabb lunch hemma för att sedan åka till stallet och ett underbart väder. Chopin skötte sig och en terängträningsdag är inplanerad. Tillbaka på jobbet vid fyra. Räddad av pappa halv sju för middag. Väl tillbaka på jobbet lyckades jag bekräfta några av mina teorier i en plot. Jag lyckades även skriva lite i rapporten innan en sista vägning före natten vid 24. Nu laddar jag för att kunna sova så länge som möjligt imorgon. Jag ska inte vara på jobbet förrän vid 16 men jag kommer behöva sitta hela natten för att sedan ha möte med min handledare på förmiddagen. Tycker han att jag är virrig i vanliga fall så kommer han få ännu mer av den varan då. Men det är två nätter framåt i tiden och den här får jag i alla fall sova.

image12 Natti natt (eller hej hopp för er)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0