Det börjar ordna sig

Nu känns det lite bättre. Avslutade en vägsession inatt vid 02 och var tillbaka här på VTI kl sju i morse för att sätta igång den tredje sista körningen. Det har varit sjukt mkt att göra men nu har jag tidsbegränsat tillträde till klimatkammaren. 1april måste jag vara klar med mätningarna. Mycket att göra tills dess men sååå skönt ändå att jag inte kommer kunna testa mer grejor.Om en stund ska jag kontrollväga skålarna och sedan ska jag till bildoktorn med fransmannen.

Jag jobbar numera som Eva Nylander med uppgång kl 6 (hon går upp 05.30) och jourer hela nätterna. Enda skillnaden är att jag inte har någon Göran Nylander som fixar bilen åt mig ;) Jag har inte haft några lysen i ett par dagar nu. Vet inte vad det kan bero på förhoppningsvis har alla lampor gått sönder samtidigt men det verkar ju inte jättetroligt. Imorse var den lite svårstartad så det skulle ju kunna vara något tjall med batteriet men då tycket jag inte helljus och dimljus borde fungera.. Är det någon som vill sponsra kalaset så går det bra. Jag kan erbjuda skjuts i framtiden;)

Ha en bra dag! Själv ska jag unna mig lite sömn

Tröt men gladare Kristin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0