Den fule

Fransmannen hade ont i nästan alla lampor! Båda halvjlusen fram, ena baklyktan, ett parkeringsljus fram och ett bak och skyltbelysningen bak. Det var tur. Klarade mig därifrån bara 553kr fattigare men jag fick ett bidrag av min snälla papps så nu har jag inte ont i magen för det mer.

Efter bildoktorn var jag och Mattson på teater. Den fule, handlade om Lette som inte fick åka på kongressen och presentera sin uppfinnig på grund av sitt ansikte. När han frågade sin fru Svarade hon

-Jag trodde du visste. Jag har alltid beundrat hur suveränt du hanskas med det.
-Med vad??
-Att du är så ofattbart ful!

Efter plastikoperation blir Lette den snyggast mannen man har skådat. Kongressen blir hanns men nu vill också kvinnorna ha honom och börjar ställa krav på kyssar och smek... Rekomenderas! Om någon orkar ta sig till Linkan eller Norpan förstås.

Nu måste jag gå och felsöka lite. Verkar som något inte står helt rätt till i klimatkammaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0