Brännskadad

I torsdags hade jag fått en anti-rynkkräm på posten. Då jag inte fyllt 25 ännu tog jag det som den förolämpning det var men var ju ändå nyfiken så jag smörjde in mig på söndag kväll. När jag vaknade på morgonen var hela ansiktet krackelerat och jag ömsade skinn som aldrig förr. Lite förvånad (jag visste inte att det handlade om att byta hudkostym) peelade jag bort allt och smörjde in mig igen. I morse hade det blivit ännu värre. Hela ansiktet var rödflammigt och gjorde jätteont. Då det inte gick att dölja med smink (det gjorde för ont) så smörjde jag in mig med idomin och gick till jobbet. Nu har rodnaden gått över nästan helt men jag kommer vänta tills jag är bra skrynklig innan jag ger mig på vansinneskrämer igen.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars!

Tack för i lördags!

2008-03-25 @ 15:00:40
Postat av: Kristin

Tack själv Lisa!

2008-03-27 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0