Positiv människa

Det här med att vara positiv känns inte alltid jättelätt. Igår när jag varit på jobbet (6ggr) och vägt mina skålar (16grr) +varit i stallet i tre omgångar och kl var 01.20, skulle jag göra min näst sista vägning. Men, så tappar jag alla skålar på golvet!! =hela dagens arbete onödigt. Hästarna hade visserligen fått mat och varit ute så de var nog nöjda men varför sjutton hade jag åkt fram och tillbaka till jobbet hela dagen?! När jag sen kom hem och skulle få sova efter 20timmars onödigt jobb så var inte det jättelätt med all frustration.

Fastan. Jag åt först ingenting på 21 timmar och nu har jag ätit en apelsin, en kiwi och druckit lite blåbärssoppa till frukost. (Jag var inte jättepigg på att fixa någon super duper hälsomix när jag vaknade.) Nu tänkte jag koka någon slags grönsakssoppa att ha till mina luncher den här veckan och sen ska jag ta en långpromenad.

Tack för att jag fick tala ut och ha en underbar söndag!

Kristin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Trevligt med en blogg. Jag gillar att läsa bloggar. Men borde du inte äta så du orkar jobba i 24 timmar?

Många kramar

2008-02-24 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0