Lastbilssimulator

Jag mår illa! Har kört lastbil i en timme nu på morgonen. Verkligen verklighetstroget! De mätte mina ögonrörelser och min hjärnverksamhet under tiden för att se hur jag betedde mig när jag blev trött. Men nu sitter jag här och är grön. Det var dataproblem så jag hamnade i diket ett par ggr med min 20ton tunga lastbil med släp.

Enligt den gamla modellen för upptorkning så har jag en vind på 4179m/s inne i min klimatkammare. Nu ska jag försöka trolla bort den på något sätt.

Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Namnger man inte orkaner? I så fall borde du nog namnge din.

Var det bara på kul du körde lastbil eller ingick du i nåt slags test? Var det svårt? Jag tycker verkar kul.

Puss och kram

2008-02-28 @ 19:09:00
Postat av: Me

Vad då för orkan?? AHA! i kammaren:) Jo, ska komma på nått bra.

Det var en pilotstudie för hur vi aggerar vid trötthet. Tror de ska tersta olika varningsgrejor eller nåt. De mätte min aktivitet och så fick jag själv svara på hur pass trött jag kände mig var 5 minut. Men jag mådde mest dåligt.

2008-02-29 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0