Tillbax

Det var ett tag sedan nu och mycket har hänt. Den stora förändringen är att jag fått jobb på DMI i Köpenhamn. Helt plötsligt var jag meteorolog. Jag såg inte riktigt den komma men jag börjar vänja mig vid tanken nu. Det är inte jätteblodigt för de första fem månaderna har vi utbildning. Jag har nu läst (jobbat :o)) i tre dagar och det är jättekul! Jag har en bra klass (arbetskamrater) och gillar Köpenhamn. Det finns bara två problem. 1: Jag förstår inte vad någon säger och 2: Jag har ingen stans att bo. Men det löser sig nog på nått sätt. Lillebror låter mig sova i hans studentlåda just nu och det fungerar. Jag har ingen rutin på det här med bloggen nu känner jag men jag publicerar så kanske jag får upp flytet i skrivandet till imorn.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej min kära vän!

Gud vad kul att du äntligen kommit dit och att du trivs:) Synd bara att vi inta hann att träffa innan du åkte:(

Keep up the blogging! Så man hänger med trots att du är i annat land!

Kram Kram!

2008-09-04 @ 08:14:06
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0