Söndag

Nu har jag suttit här i min stol på misu i 45 minuter utan att jobba. Jag har startat upp datorerna, kollat mailen och surfat runt lite på ekonomibloggar jag inte följt på länge. Igår kväll lyckades jag skriva ett kort stycke om entropi, fixa till min referenslista i LaTeX och snygga till en tabell som inte velat bete sig rätt tidigare. Det tog till över midnatt och då var jag ändå här vid 14-tiden. Jag har så himla lång startsträcka! Skrev en lista på saker jag måste greja så det är väl bara att börja. Återkommer med en rapport innan jag åker hem ikväll. Då ska jag hunnit beskriva mina experiment och en stor del av analysen av dem. Minst 5 bilder ska vara fixade och insatta i rapporten. Ok, bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0