Snart inlämning

Det har gått lite trögt i skrivandet av min ex-jobbsrapport men nu har det äntligen släppt lite. Jag har haft lite krångel med min modell men verkar kunna förklara allt nu. Känns jätteskönt! Det mesta av paniken har släppt nu även om jag har sjukt mycket kvar att skriva och förklara. Det känns ändå lättare nu när jag vet att allt fungerar. Nu är det någon slgs konsert ute på gräsmattan som låter men den verkliga världen får vänta. I morse tog jag bilen till skolan (för att inte vara begränsad av tunnelbanans tider inatt när jag ska hem) och det var nästan läskigt att se den riktiga välden. Imorgon är det MISU/MIIU-fest på Greens villa som jag i alla fall ska unna mig att gå på. Hoppas bara jag fortfarande vet hur man pratar med folk.

Kram och trevlig fredagkväll. Jag sitter här på MISU ett på timmar till.

Kommentarer
Postat av: aL!

Kämpa på Kristin och oroa dig inte för den "riktiga" världen, för tro mig du har inte missat något. Och är det någon som skullem kunna prata med trots allt, säg till exempel levt som en ermit i 40 år så är det du! Snart får du njuta av den möda och slit du fått stå ut med de här åren. Ha det bäst.

kram //Ali

2008-05-25 @ 22:53:10
URL: http://doctorgreengrocer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0