Sömn

Jag har verkligen tappat dygnsrytmen. Men det verkar inte spela någon roll. Igår gick jag och la mig halv sju på morgonen och idag gick jag upp vid fem. Det jämnar nog ut sig på en 7-dagarsperiod. Jag är aldrig särskillt trött men har heller inga problem att somna när jag får. Förr kunde jag ha jättesvårt att sova om jag visste att jag snart skulle gå upp. Men nu vet jag att jag klarar mig utan sömn och då blir jag inte stressad utan somnar.

Idag är jag uppe så här tidigt för att avsluta mina studier i klimatkammaren. Jag har räknat ut vad jag ska ha för vindar i skåpet och nu vill jag undersöka om de stämmer. Till hjälp har jag en vindmätare från Clas Ohlson (väldigt avancerade grejor ;p) men jag får inte alls så höga vindhastigheter som jag räknat fram. Det betyder antingen att clas olsongrejor inte inte är lämplig utrustning för forskning eller så är det något annat som gör att mitt skåp inte har samma egenskaper som utomhus. Nu får jag ia.f förhoppningsvis reda på hur stort felet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0