Tillbaka i Linköping!

Det var med lättnad jag svängde av mot Linkan igår em. Jag har inte fått nästan något gjort i Stockholm de senaste två veckorna och bloggat har jag inte heller gjort. Men igår var jag tillbaka hos min bästsate vän Chopin och hoppträning vilket min själ behövde. Det är konstigt hur viktigt ridningen är för välbefinnandet. Nu är jag tillbaka på mitt kontor på VTI och jag bara myser. Har försökt jobba i ex-jobbar rummet på MISU tidigare i veckan men det har inte kännts bra alls! Nästa vecka måste jag tyvärr jobba på MISU för jag har annat jobb i Stockholm den veckan men då kommer jag vara där på kvällarna så att jag kan sprida ut mig och få lite lugn.

Jag låter visst psyko. Har jag blivit helt människofientlig här i Linköping tro?

I em ska jag chatta med blivande studenter på SU. Det ska bli kul men jag befarar att få många frågor om studentliv/uteliv.  Vet inte hur jag ska aggera i den frågan riktigt. SU går man ju på lite för att man vill ta avstånt från overall/kth festandet. Att vi skulle vara less nurdiga är ju heller ingen sanning så jag kommer få det tufft.

Nu ska jag få något gjort.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår precis vad du menar med hästarna och ridandet :) bästa terapin! Kram kram

2008-04-11 @ 17:50:06
URL: http://vitmagnolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0