Bredband

Det har inte hänt så mycket på bloggsidan sedan jag kom till stockholm och det beror delvis på att jag inte har tilllgång till internet hemma nu. Jag har ju väntat på att min kära granne som jag snålsurfat trådlöst på ska fixa en ny leverantör men han verkar inte göra det. Så nu letar jag själv efter lösningar. Det verkar som om det kommer landa på en 200-300 kr i månaden vilket jag inte är sugen på just nu. En USB-puck vore ett alternativ och tele2 har erbjudande för 159kr/mån då puck och startavgift ingår om man binder sig i 18 månader. Det börjar gälla först imorgon så jag får se hur jag gör.

I övrigt känner jag mig mest arg för tillfället. Jag skyller allt på andra och gör ingenting åt situationen själv. Jag har i alla fall fått lite handledning nu så ex-jobbandet ska väl gå frammåt om jag bara jobbar.

Ha en bra dag

Liisa Grattis på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0